Zeynep-iremnur1 tatlım oğlumda da geçmeyen bi pişik vardı. Bepantol hametan zeytinyağı badem yağı denedim hiçbiri olmadı. İslak mendil de kullanmadım havalandırdım hep yine olmadı. Çareyi nerde nasıl buldum biliyo musun? Bu antibakteriyel bi sıvı sabun var ya, aktivex. Yıkadığım mendile az bi miktar sabunu sıktım, mendilin heryerine bulaştırdım, bi tane de durulamak icin sadece sulu mendil hazırladım önce sabunluyla güzelce sildim. Altini almadan önce de temizlemiştim. Sabunlu mendille silince tüm kakaları çıktı demek ki tam temizlenmiyormuş, neyse güzelce sildim temizledim duruladım havalandırdım sudocrem diye bir krem vardı surdum kapattım inan ki sabaha hicbiseyi kalmamıştı. Halen daha aynısını yaparım bebeğimin poposu aynı yüzü gibi. İnsallah uygularsın bunu da faydasını görürsün 😘 normal sabunla yapmadım. Pişigi bakteri ve mikropların sebep olduğunu düşündüm ve bunu yaptım ise yaradı. Eğer yaparsan bunu ve ise yararsa bana haber ver olur mu 😘😘💐💐💐