Benim bebeyimde de oldu. 2 hafta surdu.ne surduysem etki etmedi. Boyle kabugu soyulur bgibi olmustu. Hic bir krem ise yaramadi. Zaten krem surdukce de o pisikler biraz daha yirtilir gibi oldu. Ben careyi pudrada buldum. Guzelce her kakadan sonra yikadim. Kurutdum. Pudraladim. 3 gune kalmadi duzeldi. Benim bebeyimde bezden dolayi oldu.bezi deyiwtirdim.