Barandilan evet olmasa iyi olurmus ama olmus abartmayın arkadaslar ya sanki kadın çoçuğuna zarar vermis gibi utanın falan ,ben yapmam fakat olmus artık daha dikkat edin,arkadasımın oğlu 10 yasında masallah çok başarılı hep der ki cok erken anne oldum bilmedim tv izlettim die ama bir şey olmamıs yani abartma kültüründen vazgeçin artık..canınızı sıkmayın tekrarından kaçının yeterli💕her şey insan için üzülmeyin bebginiz etkilenmesin🙏🏻🩷