Barandilan bacım tamam da ben eminim 1 yaşına gelince oyuncak oynamıyor diye başlık açacaksın. Bende izletiyorum ama 2 yaşında ve yarım saati geçirtmiyorum. 5,5 ay çok erken ileride önünü alamazsın . Koy önüne bir şeyler 1.gün ağlar alırsın kucağa, 2.gün koyarsın yine alışır böyle böyle. Şimdiden oyuncağa alıştır çok rahat edersin ileride gerçekten