Barandilan Yapilan tabii ki yanlis evet ama bu kadar linc yemenin luzumu yok, kimse kimsenin cocugunu annesinden daha fazla dusunemez. Zaten vicdan yapip gelip buraya yazmissiniz da buna gerek yok, herkes uzman kesilmis ve usluplar igrenc otesi. Kimse bile isteye cocuguna zarar vermez arkadaslar kendinize gelin, belki gunluk 15 dk izletmenin ne denli zararli oldugunu bilmiyor, herkes mukemmel anne mi? Mukemmel insan yoktur bi salin Allah askina ya. Yavas yavas azaltarak hic izletmemeye calisin bu dengeyi en iyi siz ayarlarsiniz Allah korusun evladiniz zarar gormesin siz de pisman olmayin. Allah herkesin evladina saglik tum annelere de sabir kolaylik versin.