-Eraymoms- ilk bırakmada ne yazıkkı kendini cok boşluktaymıssın gibi oluyo eksiksin sanki hiç zevk alınmıyor alısverişin tadı olmuyo hatta o kahvenın bile tadı olmuyo ama 2.3.4. bırakmada diyorsunki ay iyiki kaynanama bıraktım sakince işimi halledim diyorsun ben ilk bırakmamda yarı yoldan dönmüştüm kızımı alıp tekrar gitmiştim gitcegım yere 2. gunu değişik duyguyla bırakmıstım 3. gunde 3 saat kendime zaman ayırmıstım 😀