-Eraymoms- Prenses_annesi04 Bıraktım kendime geldim gibi hissettim sanki ilk defa o kadar rahat gezdim 3 saat dedesiyle oynadı hiç ağlamadan 😂
Prenses_annesi04 -Eraymoms- bak ben dedim😂tecrübeye dayalı,arada bir yap bunu bebegede iyi gelir kreş zamanlarında seni aramaz en azından
melera -Eraymoms- bıraksanız kendiniz için çok rahat olur Bir Nefes arası olur ama ben 11 aylık bebeğimi bırakmazdımmmm hiç bırakmadımda zaten öyle bi imkanımızda olmadı🥶🥶🥶😁😁😁 bence götürseniz de alışırsınız yavaş yavaş her türlü artısı var yani.
Prenses_annesi04 -Eraymoms- 🤣 hızlı çıktın ben bu sene vericem kendimde işe başlayacağım için yoksa 2025 de vericektim
Prenses_annesi04 -Eraymoms- 😂😂işte ben anasınıfı öğretmen yardimcisiyim gözümun önünde oluyor ve orda daha güzel sosyaleşir