Kızlar oğlum 11 ay 18 günlük yarın eşimle kafeye gitmeyi hemde kendime oğlumun doğum günü için kıyafet bakayım dusunuyorum eşimde annemlere bırakalım rahat ederiz diyor ama benim içim rahat etmiyo ya bişey olursa falan diye, oğlum dışarda rahat vermiyor bebek arabasında ayağa kalkmaya çalışıyo vs yoruyo yani. Sizce ne yapsam oğlum dedesini falan çok seviyor duruyo yani onlara her gittiğimizde bize geldiği bile yok oynuyo dedesiyle yinede aklım kalıyor ya bilemedim napsam 🫠