babymom8 ben ilk zamanlar çok memnundum 3-4 numaraya geçinde cinnet geçiresim geliyo. Ama en temiz içerikli olanı bu bez maalesef. Ben geceleri artık molfix aldım mavi. Gayet memnunum ama çizik çizik yara oldu popişi ya ishal oldu o yüzden ya alerji ya da bez molfix yaptı. Sarı kantaron yağıyla geçti şuan. Hiç bırakmadım yara olunca molfix kullanmaya devam ettim.
Deneme amaçlı ilerde tüm gün molfix kullanacağım pişik yapmazsa elimdeki sleepyler bitince tamamen molfix e geçmeyi düşünüyorum.