babymom8 oğlumda sleepy kullanmıştım ve aynı şekilde sürekli sızdırıyordu her sabah ıslak uyaniyordu bezi bırakmaya doğru Molfix Mavi paket ile tanıştık çok memnun kalmıştım. Şimdi kızım oldu 6 aylık en başından beri Molfix kullanıyorum 6 aydır hiç çiş sızma problemi olmadı çok nadir diyebileceğim kaka sızması oldu oda çok fazla olduğunda en fazla 5 6 kere olmuştur. Molfix mavi paketten şaşmiyorum hem uygun hem kaliteli hem Türk malı.