sdu babymom8 goon kesinlikle tavsiye ederim.sleep molfix pure baby denedim en çok goonla mutluyuz.özellikle sleepy bionatural kullanırken sürekli zıbın yıkıyor ve alt açmayı çöpe atmak zorunda kalıyordum.fiyat olarakta primadan çok daha uygun
Nnur1905 babymom8 Gündüz Sleepy Natural gece Prima Premium Care kullanıyorum. Sleepy özellikle her kakayı sızdırıyor… Çişte bugüne kadar hiç sızma yaşamadım ama. Fiyat olarak çok pahalı ama Primadan çok memnunum, hiç sızma yaşamadım.
Yasemin4 babymom8 o hep sızdırır canım bende aldım beş numara sızdırdı dedim belki büyük geldi aynısından dört aldım yine sızdırdı şimdi Sleepy nin yeşil paketini aldım onda herhangi bişey olmadı
Prenses_Liya babymom8 Birkaçtane bez kullandım en kötüsü sleppydi sızdırma yaptı en iyisi Molfixdi önlem aldım şuan kullanıyorum oda çok güzel şişirme sızdırma hiç yok
kadirkerim babymom8 sleepy cok sızdırıyor sağlık ocağındaki hemşirelerde söyledi her gelende aynısını söylüyormus molfix pure and soft kullanıyoruz doğduğundan beri çok memnunuz. Çok çiş yaparsa aşırı doldurursa geçer yani oda normal
erva141_ babymom8 baby turco hem pişik yapmıyor hem de hiçbir şekilde sızdırmıyor hem de ekonomik kesinlikle ondan almanız lazım sızdırmaz istiyorsanız
Uraztos yenianne01 yeni nesil aldık biz prima dan yeni geçtik. Bantları çok kötü asla derli toplu durmuyor çocuğun her kakası sırtında büyük boya geçtik hala aynı. 3 numara küçüktü kısaydı 4 numara çok büyük ben anlamadım. Yeni nesil serisi mi kötü acaba bir de stok yaptık mecbur bitircez