Biz de 2 ay 5 günlüğüz aslında güzel bi uyku düzenimiz vardı akşam 8-9 gibi uyurdu sonra gece beslenmesi yapardık ben de işlerimi hallederdim o uyuduğunda. Bir haftadır uykuya çok geç ve çok zor dalıyor, kısaldı da uyku süreleri hele ki gündüzleri nerdeyse hiç yok yarım saatlik şekerlemeler. Tummy time yapıyoruz, sağa sola dönme hareketleri yapıyoruz ve bol bol konuşuyoruz ses denemeleri yapıyoruz :) ellerini çok emiyor, agular yavaştan başladı bir de tükürük-salya olayımız başladı bakalım sırada ne var :)