Maco_44 daha önce diyetisyen eşliğinde yapmıştım onu uygularım, günlük kalori ihtiyacımi veriyor , ölçüleri veriyor , menü yapmak bana kalmış, makarna da yedim princ de yedim ekmekte yedim , ölçülü ve saatlik, ikinci ayından sonra kilo vermem iyi olduğu için sütlü tatlı bile vardı ve hiç spor yapmadım, yediğim yoğurt bile ölçülü idi,yumurta haşlaması haftada bir gün idi mesela