aselnaz1511 kukaka ben kulak pamuğunu kaynamış soğutulmuş su ile ıslattım dış çevresini sildim içini falan temiz oldu
Aynenkanka kukaka gül suyu isilik için kullanılıyor esasen önleyici olarak kullanmış olabilir bir zararı yok saf gül suyu olmalı
Maka_Paka Güne banyok yaparak başlarız. Ferah ve rahat bir gün geçirmek için. Her gün duş aldığı için silme vs. İhtiyaç duymuyoruz. Elleri bu ay hep ağzında olduğu için sık sık ellerini yıkarım ☺️
O1Anne kukaka her yemekten sonra elini yüzünü ılık suyla yıkarım 2 3 günde bir banyosunu yaptırırım şampuanla poposuna pişik kremini yada zeytinyağı sürerim her banyodan sonra saçlarını günlük tararım ama yüz ve vücut için nemlendirici bakım kremi arıyorum bebekler için 😊🌺
Maka_Paka O1Anne Gerek var mı ? Ne kadar içeriği doğal olursa olsun kimyasal. Bence düşündüm sonra onun narin cildine hiç bir kimyasali yakıştıramadım 🌸
Aselduru34 kukaka öyle özel birseye gerek yok normal bebek pamuguyla kaynamış ilitilmis su ile temizlerim heryerini
Keremikobayky kukaka bez değişimi pişik kremi sabah uyanınca ve yemeklerden sonra el yıkama her akşam banyo ve vücut losyonlama nadiren kulağının içinde kir görürsem bebe kulak çubuğuyla kulak temizleme burunda hırıltı duyarsam sterimar ve burun aspire haftada bir tırnak kesme dışarıda uzun süre kalacaksak kış günleri yanaklara mustela yüz koruyucu yazın trubaby güneş kremi
baharma aselnaz1511 arkadaşım bizzat kendisi üretip satıyor. Gülyöresinden instagram hesabından bakabilirsiniz. Hakkaniyetli temiz bir kadındır. Bebişinde gönül rahatlığıyla kullanabilrsin. Katkısızdır ürünleri.
aselnaz1511 baharma teşekkür ederim hemen göz atacağım sayfaya kızım çok isilik oluyor ewim çok sıcak olduğu için
subatmasalii Sabah uyanınca önce emziriyorum. Karni doyduktan sonra d vitamini ve gaz damlasını veriyorum. Sonra sıcak suyla islattigim bebek kanunuyla yüzünü temizliyorum. Sonra mustela yüz kremini sürüyorum. Sonra soyundurup altını değiştirip bepanthol pişik kremini sürüp üzerini değiştiriyorum. Saçlarını tarıyorum. Zaten eşim hergün duşta yıkıyor oğlumu akşam 9 gibi uyku öncesinde. Vücut losyonu yada vücut kremini sürüp kulaklarını pamukla temizliyorum. Burun spreyi sıkıp gerek görürsem çekiyorum geriye kalan rutin aynı henüz 3 aylık olmadık 10 günümüz var 🤗
Rene kukaka onu bende doktora sordum durduk yerde hiç bişi sürme bi sorun yoksa dedi zaten her gün banyo yaptırıyoduk poposuna pişik kremi vücuduna yağ ama oda her gün değil banyodada her gün şampuan kullanmıyordum.
Mommybabyy kukaka doğduğu günden itibaren hep gül suyuyla sildim, altını da gül suyuyla siliyorum, ellerini yüzünü kulak arkaları koltuk altı, hep gül suyu kullanıyorum canım. Mecitefendi markasını kullanıyorum saf gül suyu içilebilir olandan
Mommybabyy kukaka pişik olacağını hissediyorsam arada krem kullanıyorum poposu için o kadar. Başka bişey kullanmıyorum. Ben sadece gül suyunun kokusunu çok sevmiyorum, ama 5 aydır şişe şişe kullanıyorum 😊