kukaka kızım yenidoğan iken doktoru ile de görüşmüştük, haftada bir kez şampuan ve krem kullandım. Cilt bariyeri bırak kendi oluşsun dedi, yağ vs bunu olumsuz etkiler dedi, yağa hiç girmedim. Evet her gün suya girdi ama haftada bir kez şampuanladım, veya iki. Bugün 11 aylık benzer bir rutin var. Benim kızım masaj da sevmedi açıkçası, ısrar etmedim ben de.