kukaka Merhabalar bebeğinizin koltukları,parmak araları,boyun altı ve yüzü, gözü için günlük uyguladığınız bir bakım var mı? Örneğin kaynamış soğumuş suya gül suyu döküp fısfısa koyan birini duydum. Gül suyu iyi midir bilemedim.
Simgealp39 kukaka sabah uyandığında yemek yediğinde vs elini yüzünü yıkıyorum onun dışında günlük banyo yaptırıyorum bir gün şampuanla bir gün şampuansız ben onun dışında ekstra bir temizlik uygulamıyorum bebeğime
queenmom_ kukaka oğlum temmuz ayında doğdu doktorumuz saf gül suyunu pamuğa döküp eklemlerini gıdısını sil her gün pişik olmasın demişti 2 ay yaptık çok sıcaktı havalar gerçekten hiç pişik olmadı
sevdazekiidriskagan kukaka önce altını temizleyip karnını doyurduktan sonra bende gül suyu ile yüzünü siliyorum sonra nemlendirici krem sürüyorum saclarini tarayıp geceliğini çıkartıyorum kıyafetini giydirilen esneme hareketleri yaptırıyorum .
elcinadeneymen 2 aylık ikiz annesiyim sabah rutin olarak önce burun temizliği yapıyorum daha sonra makyaj pamuğuna gülsuyu döküyorum boynu kulak arkalari yüzünü temizliyorum daha sonra kuru pamuk ile gözlerini temizliyorum içten dışa doğru saçlarını tariyorum mutlaka hergun komple üstünü değistiriyorum çok rahatliyorlar
kukaka elcinadeneymen yaa yüze de kullanılıyor yani ben her gün banyo yaptırmaya çalışıyordum öyle özel olarak yıkamıyordum
ikibaloglanannesi •Sabah uyandığında ilk önce yüzünü yıkarım. •Sonra pijamalarını çıkartırım. •Altini açarım. •Vucudunu nemlendirmek için biraz bebek yağı sürerim. •Temiz kıyafetlerini giydiririm •Sacini Tararim •Her gün doğdugundan beri öğleden sonra 15:00 gibi banyosunu yaptırır ve losyonunu sürerim. Bizim rutin böyle.
sevdazekiidriskagan kukaka gülsuyu pisigede isiligede çok iyi geliyor ve özellikle yüzüne kullandığında nem kaybı yaşamıyor benim oglum2 aylık kuruluktan cildinde dökülmeler vardı özellikle kas ve kulaklarında gül suyu kullanmaya başladığımdan beri yüzü çok düzeldi şimdi hiç kurulduğumuz yok
bsr9696 sevdazekiidriskagan gül suyu hangi marka önerirsiniz benim evim çok sıcak isilik oluyor oğlum bir buçuk aylık bende yapayim
aselnaz1511 Merhaba gül suyunu nerden bulabilirim ben tek başıma olduğum için her gün banyo yaptıramıyorum
baharma aselnaz1511 arkadaşım bizzat kendisi üretip satıyor. Gülyöresinden instagram hesabından bakabilirsiniz. Hakkaniyetli temiz bir kadındır. Bebişinde gönül rahatlığıyla kullanabilrsin. Katkısızdır ürünleri.
aselnaz1511 kukaka ben kulak pamuğunu kaynamış soğutulmuş su ile ıslattım dış çevresini sildim içini falan temiz oldu