mcnyld hadi bana akıl ver sen olsan napardın soruyorum?
2 evlat kaybettim birinin kalbi durdu ikincisi erken ölü doğum yaptım..
Bu kızımda serklaj oldum rahim ağzına dikiş attılar erken doğum olmasın diye 9 ay yattım yani ciddi ciddi 9 ay evde sadece doktor kontrolüne gittim evin içinde yemek yemek için wc gitmek için uyumak duş almak için kalktım full yattım 2 kere kanama yaşadım erken doğum riski oldu şükür kızım sağlıklı vaktinde geldi 2. Evlat istediğimde bu süreç tıpkının aynısı olucak extra evde bebeğin olucak ama yatmak zorundasın annem var ama ne kadar yardımcı olabilir sağolsun her ne kadar ben sonuna kadar ikinizede bakarım dese bu durumda 2.çocuk düşünürmüydün ???