Kapalı yöntemle yani laparoskopik olarak yapılabiliyor. İlaçlar nedeniyle bir süre sütünüzü sağıp dökersiniz içiniz rahat olması açısından. Spinalle hem doğup yapıp hemde tüp bağlatan anneler yenidoğan bebeklerini emziriyor. Ama yaş 32 olmalı, yasal olarak eş imzası gerekiyor. Allah korusun kötü senaryolar olursa da tüp bebek yapabilirsiniz. Tüpleri olmayan tüp bebek yapmış bir anne olarak bunu yazıyorum size