Lütfen yanlış anlamayın insanın hiçbir fikri sabit olmuyor farklı yöntemlerle korunmak en iyisi bende ikinci çocuğu kesinlikle düşünmüyorum çok zor bakması bebeğim 3 aylık hayatım kaydı resmen yaşlandım. Sizi çok iyi anlıyorum bebeğim 2 aylıkken spiral taktırdım ve eşimde korunuyor riske atmak istemiyoruz. Ve en önemlisi hayat bize ne sunacak bilmiyoruz o yüzden. bu kesin sonuç veren bi işlem dönüşü yok sakin ve mutkuyken tekrar düşünün 🙏🏻