-Eraymoms- iki arabamiz var esimin uzerine. Canim esim o her seyin en iyisine layik. O benimle evli ya daha ne isterim . Arabalarda maasimda ona feda olsun. Yeterki yanimda dursun. Az bile keske daha cok malim olsada ona versem 😬😬😬 kiz buraya kadar okuyup sinir olmadiysaniz sizde kocacisiniz demektir 😬😬 şaka bir yana evlilikten sonra alinan tasinir tasinmaz mallarin hepsi ciftler arasinda kimin adina olursa olsun ortaktir. Eğer bosanma aşamasında iseniz ve satacagini düşünürseniz hemen mahkeme karariyla tedbir karari koydurun. Bizim iki aracimizda esimin uzerine çünkü küçük bir bebegim var arablar il disindan alindi benim gidip arabayi uzerime alma sansim yoktu.