-Eraymoms- nişanlıyken ilk arabamızı aldık. Yani tüm para eşimden çıktı benim üzerime yapmıştı. Model yükselttik evliyken benim kimliğimden dolayı bi sorun oldu benim üzerime olamadı kendi üzerine yaptı eşim. Ama şuan ikimiz üzerine de bir arabamız yok 😂 eşimin üzerine ya da benim üzerime birşey fark etmiyor. Araba hakkin da bir karar verileceği zaman tek başına verme gibi bir durum olamaz.