-Eraymoms- bi önemi olduğunu düşünmüyorum. Lâfı bile gereksiz.. Napcaksınız ki bizim arabanın kimin üstüne olduğunu. Bunu sabah benim postuma aynı bu şekil cevap verdiğin için yazıyorum!çok bilmişsen çok istiyosan aldır üzerine✔️Burdakilere sarma bu tür şeylere kendi kendini doldurup. İnsanların postlarını aşağılayıp seninki Harika dolu önemli bi post aman aman.. Araba kimin üstüne 😏🤭🤭alkış👏😃👌😁🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️