hanmkzm Benim eşimde ilk araba alırken öyle yapacaktı birileri öyle demiş eğer babanın üstüne yaparsan daha az vergi çıkar diye bende dedim ki noter ücreti vekaleti filan derken yine aynı şeye gelecek.Eğer ki o arabayı babanın üzerine yap ben nasıl olsa atanacam (ozaman atanmamıştım henüz bu olaydan 6 ay sonra atandım) ozaman gider ev alır babamın üzerine yaparım dedim.Neyse sonra arabayı alıp gelmiş baktım kendi üstüne almış:)