elifminamom benim başımada geldi çok kötü olmuştu su toplamış gibi ağlıyordu yavrum acısından sadece doğal zeytinyağ sürdüm pamukla 2 dakıka altını açık bıraktım sonra bezledim 2 güne geçti doktorun verdiği madecassol hamazinc sudocrem bepanthol hiç bir işe yaramadı