Çişten sonra bile ılık su altında yıkayın ya da pamukla silin. Her bez actıgınzds 10 dk kadar açık kalıp hava alsın. Krem sürün acıkken bekletin sonra kapatın. Ve sonrasında pişik olmaması ıcın gunde 1-2 kez Bepanthol ya da kullandığınz pişik kremini pişik olmadan sürmenizi öneriyorm🌸 bir an çnce şifa olsun miniğe