elifminamom ben de yenidoğan bebeğimde yaşadım kesinlikle ilerliyordu banyo su en önemlisi havalandırmak çok iyi geliyor hem popolin krem hem de rossmannda satılan pişik kremi inanılmaz güzel krema gibi bolca sürün bir iki güne kurumaya başlıyor pişik sıvı ile temasın kesilmesi önemli çünkü