Canım kızım, ilk göz ağrım
Seninle 9 ay 10 gün boyunca aynı bedeni paylaşmak çok güzeldi ara ara aklıma gelir duygulanırım. Seninle kavuştuğum an çok özeldi, tarifsizdi. Çok güzelsin, çok güzel bir duyguymuş diye ağladığımı da hatırlıyorum. Ve seninle geçirdiğim 3 ay bitti 4e gireceğiz, zaman çok zalim annecim 🥹Seni çok seviyorum, içim akıyor sana. Öpmeye, koklamaya doyamadığım, gözümden sakındığım yavrum ömrün hep ışıl ışıl olsun. Bazen sana iyi bir anne olabiliyor muyum diye düşünüyorum inşallah kimsenin annesine imrenmeyeceğin, iyiki benim annemsin diyeceğin bir anne olabilirim sana. Mutlu, huzurlu, sağlıklı bir bebek olman en büyük dileğim. Her zaman, her koşulda yanındayım, destekçinim. Annen, en yakın arkadaşın, sırdaşın olmak bana mutluluk verecek. Huzurla büyü annecim. 🩷