Canım oğlum,
Kendimi bildim bileli bir oğlum olmasını istedim ve belki en çok ettiğim dualardan biriydi. Seni ilk öğrendiğimde, ilk kalp atışını duyduğumda, cinsiyetini öğrendiğimde mutluluktan ağladığımı asla unutmayacağım. Aylarca kime benzeyeceğini hayal ederek bekledim. Acaba saçlı mı doğacaktın. Aslında ilk doğdunda doktorumuza bunu soracaktım ama nabzım düşerken bile senin ağlama sesin bişey oldumu korkusu yaşattı. Seni beslemek için 54 kilodan 85 kiloya gelmiş ve bütün şişliğimle halaa yemek yiyip sana yeterince süt verebilme derdine düşmüştüm. Kendi canımı unutmuş senin canına kapılmıştım. Herşeyin tam eksiksiz olsun istedim. Bütün gücümle geceleri omzumda oturarak uyuttuğum günleri, gece uyanıp nefes alıyormu diye kontrol etmelerimi, seni kimseye bırakmadan tek başıma büyütmeye calıştığımı asla unutmayacağım. Sen bana allahın verdiği hediyesin. En güzel emanetsin. Kabul olmuş duamsın 💙