MeteNaz Ballloglum ben çeyizime actfry almıştım. Pirzola, kanat, kestane harici kullanmadım. Airfryle mantığı aynı dedesi sayılır sadece benimki karıştırıyor bir de. O yüzden airfrye hiç özenmedim almayı düşünmedim
seraallyaa Ballloglum aynı işlevi fırında görüyor ki zaten. Niye alındı bu kadar hiç anlamadım. Ayrıca bu kadar hızlı pişiren bir ürün ne kadar sağlıklı olabilir diye hep düşündüm. Ki dediğiniz gibi kapladığı yer, temizliği cabası. Birde üstelik pahalı. Hiç gerekli görmedim ve almadım. Bu yorum üzerine de iyiki almayı düşünmedim diyorum 🙂
Ogulluana Ballloglum ben sağlıksız olduğu için almadım. Airfry da pişen patates bile lezzetli gelmedi bana .
Dhi Alerjikrinit yalnız fırında da yüksek derece sağlıklı değil bunu kimse savunmuyorki. fırında ben her şeyi orta ayarda uzun süre pişiririm airfrayda da böyle yapacaksanız uzun süre pişirecekseniz zaten mantığı yok bunu diyorum :)
Alerjikrinit Dhi fırında kimse 250 derecede pişirmiyor zaten ama airfreydeki 160-180 derece pişirme hızıyla fırın arasında fark var, yani sizinle uzun uzun tartışmaya gerek yok karşı iletişime kapalı dediğinizi yüzde yüz haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz ne diyim siz kullanmayın sağlıklı günler
incitanem5 Ballloglum Valla xaomi kullanıyorum ben çok memnunum. Köfteyi tavuğu çok güzel yapıyor ki benimkinin haznesi küçük 3,5 lt. Buzluktan çıkardıklarımı 2 dkda ısıtıyorum. Kestane bile yapıyorum elim ayağım oldu
Mlk026 Ballloglum ben de philpsin son çıkan ürününü aldım çift fanlı kocaman bütün tavuk sığar patesleri de çıtır yapıyor. Çok memnunum Fenomenlerin abartma konusuna katılıyorum ben bu ürünü 7 bine aldım mesela şimdi 10 bün olmuş fiyatı.
Rez Ballloglum almayı düşünüyorum ben de 2. Çocuk da gelince sırf patates kızartması yapılır diye ama genel olarak memnun kalan görmedim, mesela ilk aklıma gelen temizliği! Aşırı memnun kalanların temizlik anlayışını merak ediyorum
Anneumudu Rez ben aşırı memnunum. Temizlik anlayışımı anlatayım o zaman. Xaiomi kullanıyorum cok aparatı yok. Makinaya da atılabiliyor. Acil işim yoksa makinaya atarım varsa elimde yıkarım. Yap çöz vs hepsinş kullandım bir sorun yaşamadım. Makinanın içini de o şekilde silerim hava üfleyen yerini de her kullanmada sildiğim için yap vs olmuyor. Zaten genellikle köfte tavuk vs gibi şeyler yapacaksan yaglı kagıt koyarım. Makinanın dış üst kısmın kenarlarını da bezi kürdana takar tek tek silerim. Yani öyle pis biri değilimdir.
Dhi Alerjikrinit pardonda ben size bişey demedimki :D kendi düşüncemi söyledim bu benim doğrum size yanlış gelebilir ne bu gerginlik :D Airfrayın fenomenler tarafından şişirildiğini düşünüyorum ne var bunda sizi rahatsız eden ne? ayrıca ben gerçekten iletişime açık bir insanım,saygı çerçevesinde tartışırım da kaldık ki ben burada sizinle tartışmıyorum neden sağlıksız sizce demişsinz bunu açıkladım gerçekten sizi airfray kullanmamanıza ikna etmek gibi bir çabam yok isterseniz airfrayı yalayıp yutun bana ne :D
ahlelele_ahlelas Almayı düşünüyordum yazın tatil için gittiğimiz evde airfry vardı. Tavuk pişirdik. O gün tavuktan tiksindim. Hem çok kötü koktu hem kupkuru oldu. Midemiz bulandı yiyemedik. İyi ki almamışım dedim.
Minel-inannesi Ballloglum benim elim ayagim oldu ya iyikide almisim koca firini calistirmak zorunda kalmiyom her seferinde. At icine 2 parca bisi yallah sofraya😊 keske bu kadar geçe kalmasaydim almakta diye düşünüyorum zaman zaman
Ballloglum Dhi görende airfry ın patentini kendi aldı sanacak 😂 öyle bi savunma🙂 kötü bi ürün işte asla fırının lezzeti yok kabul etsinler artık bunu 😂
Alerjikrinit Dhi gergin değilim hanımefendi ne manipüle ediyorsunuz ki gülücükler falan :) banane isteyen kullansın bende eleştirdim çok fazla kullanmıyorum diye herkes aptal da bir siz ve başlık sahibi gibi konuşmalarınız da komik ☺️
berkinannesi_ Ballloglum bende şu sıralar aynı markayı almayı düşünüyordum bende alma taraftarı değilim pek sevemedim airfry sağlık açısından falan geri vazgeçtim
Merve-miray Ballloglum Oldu bitti sevmedim zaten. Eşim evlilik yıl dönümü hediyesi olarak almış. Geri gönderdim başka bir şey alırım diye. Aynı işlevi fırında görüyor bana da aşırı gereksiz geliyor.
Minikkoalam0404 Ballloglum valla ben çok çok memnunum xıaomı den her gün 2 defa kullanıyorum elim kolum resmen 🥰 mesela misafirim gelecek ve ben kızartma yapacaksam o gün etraf batmasın koku fazla olmasın diye patatesimi köftemi biberimi vs onda pişiyorum azcık yağ ile teknolojik ürünler candır
Kedipatisi Ballloglum Philipsin xxl 7000 serisini kullanıyorum. Elim ayağım resmen çok memnunum ben. Bütün tavukta sığıyor, tek atımda patates kızartabiliyorum 8 kg kapasitesi var. Aldığınız modelden kaynaklı olabilir
Anneumudu Ballloglum ben 2 yıldır xaiomi kullanıyorum. Patateslerim çıtır çıtır oluyor. Temizliği çok kolay. Ayrıca hepsini makinaya da atabiliyorum. Herşeyi onda yapabiliyorım. Fırın evet güzel ama ikisi aynı şey değil. Ben tavsiye ederim kii zaten anneme ve kayınvalideme de aldık onlar da çok memnunlar.
Hayat123456789 Anneumudu ben makineye atmaya guvenemedim hep elimde yıkıyorum deforme oluyor mu acaba 2 senedir kullanıyorum bende
Rez Anneumudu hahahhaha çok iyi ellerinize sağlık, o zaman aklıma markadan kaynaklı olabilir gibi geldi, mesela robot süpürgede xiomi ilk çıkaran benim de var aşırı memnunum, sonradan üretilen markalar sorunlu sanırım