Ballloglum bende ki ixoami 3.5 lt olan çok memnunum temizliği de çok kolay tek hazneli zaten bide yaptıktan sonra içini siliyorum hemen o kadar. yemek ısıtmaya falan da kullanıyorum tavuk köfte et patlıcan biber patates karnabahar balık hepsini onda yapıyorum çok ta rahat hele küçük çocuğun varsa daha rahat. Mesela 17 aylık oğlum var ona köfte yapıyorum koyuyorum başka işle uğraşırken pisiyo , kışlık patlıcan , kırmızı biber kozleyip koydum dolaba