Ben de kaç kez niyetlendim aldım getirdim kasaya ama eşim dediki bak iç haznesi çizilir,bak temizlemesi zor,kızartmayi haşlanmış üstü kızarmış gibi yapar bu falan dedi vazgeçtim. Birde firinim çok iyi pişirdiği için,mikrodalgam olduğu için evde fazla eşya sevmiyorum.robot süpürge niyetlendim onu da eşim vazgeçirdi gerçekten bunun temizledigi içine sinecek mi dedi🤣 kahve makinası aldım mesela türk kahvesi pek icmiyoruz,dibek menengic sütlü kahve içiyoruz o yüzden cezvede yapıyorum 🤣 kocaman airfry alsam gözümün önünde sürekli pişmanlık duyardim sanirim.bence onu iyi bir temizleyin,kutusu varsa koyun,markası da iyiymiş ikinci el satış sitesinden satın. İki kişilik aileler alabilir