Ballloglum yaaaani gerekli mi, hayır. Ama ben de eşim istediği için almıştım. Bence en güzel tarafı patates kızartması. 1 kaşık yağ ile çıtır çıtır patatesler yapıyorum ben. Hem etraf batmıyor hem de yağ oranı çok az oluyor. Kanat çok güzel pişiyor ızgara ayarında, mangalda pişmiş gibi oluyor. Börek vs ısıtmak istediğimde hemen iki dk da ısınıyor. Fırınla uğraşmak bana zor geliyor sanırım. Bu arada benimki tefal bütün tavuk pişirebiliyoruz içinde. Yani almışken faydalanmaya çalışıyorum ama abartı bir ürün, gerçekten gerek de yok :)