tekbasimabakiyorum Synmannesi ayda bir yaparım. Amasyalıyım. Bizde hep pişer. Etli sevmiyorum ben tavuklu daha güzel oluyor. Hem de 40 dkda pişiyor.
Synmannesi birprensesannesi7896 Ay aşkım tabii ki de her zaman buyrun gelin kapim açık İstanbul’dayım
Duygusaljelibon_ Synmannesi kaynanam çok güzel yapıyor onu çünkü Ege’ye özgü bi yemek ama efsane bişey kızımın yaş mevlidinde bide 40 mevlidinde yapmıştı zaten düğünler de falan da hep keşkek dağıtırlar tadı mükkk
MinikPandam_ Synmannesi ayy biri yapsa da yesek ben çok severim ama yapmayı bilmiyorum denemedim hiç 😅
Synmannesi MinikPandam_ kız ben yaptıysam sen de yaparsın YouTube’da çok güzel anlatıyorlar aynısını yaptım çok güzel oldu komşuma da verdim bayıldı