Zlhaanne Zlhaanne döverek değil dövme deniyor Hatay bölgesinde eşim Antakyali onlar salçalı yapar çok lezzetli olur ben sürekli yaparım ya
Esoz1110 Synmannesi gercekten çok güzel oluyor Afiyet olsun bizim düğün kına nişan mevlütlerde genelde yapılır
Synmannesi Zlhaanne 3 but koyduk küçük biri az büyük 2 bardak buğdaya 1 saat ev mis gibi kokmaya başladı :)
Synmannesi Balliberk yok ilk blender yapayım dedim vaz geçtim muhallebi gibi olur sonra dövcen bakalım
Orenda_ Synmannesi Biz keşkeği bayramlarda yaparız taş fırında akşam koyar sabah alırız fırından çok severim bayılırım.Ama düdüklü tencerede de olur neden olmasın
Synmannesi Balliberk 1,5 saat pişirdim kısık ateşte bence de ya kolay şeker olur inşallah kapattım şimdi havasını soguyunca açacm