Bir subay kızı olarak yazıyorum , gerçekten sürekli tayin görerek oradan oraya sürüklendik ama harika şehirlerde yaşadım gördüm
Sanki babam rütbe atladıkça içim hep daha da korku içerisinde oluyordu çünkü ondan rütbesi düşük askerlerle uğraşırken babam eve gelemezdi bazı günler annemi arardı derdi beni şu bu şehre yolluyorlar bu asker kendine şunu yapmış , bu bağımlılığı varmış , kaçmış vs annemde hep bize yansıtmamaya çalışırdı
Sonra bir gün doğuya tayini çıktı babamın ve unutamadığım bir travmam oldu, ağrıdaydık ve lojmanın önüne bomba koyup kaçmıştı birileri ve o korku o gerginlik bir türlü unutamıyorum … ve daha bir çok anı …
Çok zor bir meslek Allah askerlerimize uzun ömürler versin …