kerimannesi benim eşim asker falan degil rabbim hepinizin eşlerinin yardımcısı olsun acısını göstermesin inşaAllah
yusaydefsa elif_eslem eşim yazın karakolda kalıyor ben evde tek kalıyorum 5. Bölge tabur harici ev getirilmiyor
Atlaasmommy elif_eslem göreve bağlı 10 gün gidiyor geliyor 15 gün normal mesai bazen geliyor 2 gün istirahat sonra geri görev
Defnemmm1 elif_eslem biz şuan batıdayız ama butona bastık doğuya gitmek için ilk görev yeri şırnağın ilçesiydi ev götürdü ama kendi evde duramazdı hiç benim eşimde komanda
melak60 Defnemmm1 merhaba benim eşimde uzman jandarma şuan İstanbul’dayız bizde butona basmak istiyoruz kızım küçük orda okula gitmesin diye gidelim diye acaba hep kötü yerler mi çıkıyor butona basınca korkuyprum bizi götüremeyeceği bir yer olur diye
mutluanne1234 Recepliagah78 biz ev götürulemez garnizyona duştuk 2 sene sonra eve izin verdiler taşındık 9 ay sonra iptal ettiler bende kaynanam gile geri gelmiştim şuan doğum için geldim kaynanam gile 10 gün sonra 40 im çıkıyor evime gidicem
alppppannesi Recepliagah78 ay bende silopiliyim ama Urfa görev yerimiz gerçekten oraları kötüleyen var kendi memleketim diye demiyorum ama çok rahat keşke bizde oraya gitsek bizim insanlar çok sıcak kanlı tugayda mı kaliyorsunuz
elif_eslem Gonzalezz boludayız biz de tedirgenliklerim var endişelerim var 3.5 aylık bebeğim var napacaz bilmiyorum
Bscd1670 elif_eslem Biz ev getirilebilir yerdeyiz merkezde ama eşimin arkadaşı komando’da eşi merkezde kalıyormuş görevden dönünce eve gelebiliyormuş sadece Rabbim hayırlısını versin 🌸
Baklavanida lidyaaa yaaa bende geçen yıl ünselideydim Muradiye 15dakşkaydı bize şuanda Erciş yolu üzerinde pay köyündeyim yine