ipegimsi Ya bende hep işte uyuduğu saatleri ayalarlayıp 2 saat sonra emzirmek gerektiğini duymuştum. Böyle böyle devam ettim. Bazen eşim mesela içip geliyor diyorum ki nasıl iğrenç bir koku, bunu nasıl yapıyorum. Azaltmadan direkt bıraktınız dimi? Ben gerçekten istiyorum çünkü bunu hep düşünüyorum ama sanırım böyle yorgun anlarda bunaldığım da vs yapacak bir şeyim yokmuş gibi geliyor.