Bende günde bir iki tane içiyorum en fazla üç , ama maşallah sütüm güzel kilo alımıda iyi ama yinede vicdan yapıyorum , en kötüsü sigarayı bırakıp 3 yıl içmeyip hamileliğin sonlarında ve doğurunca içmeye başladım yanarım ona yanarım , inşallah Rabbim koruyordur bebişleri , insanoğlu aciz 😢