fztanne_ tek tük içiyorum, içince hemen temizleniyorum, bilmem kac saat bekliyorum sütüme gecmesin, bu iş kafada bitiyor..bence hepsi bahane bu iş kafada değil kalpte bitiyor. İçip vicdan yapmak falan değil. Kücücük bebekler yeri geliyor en ufak canı acıdığında kahroluyoruz,e o zaman sigara neden?yani iradesizlik okey anlıyorum fakat derdini bile anlatamayan küçücük bebeğe zarar veriyorsunuz. O dumanı cekince içinizde ucup gitmiyor..o koku yine de cıkmıyor.. baska bir sey ile tatmin edin kendinizi,2-3 dklık püf püf için bebeğinize yapmayın bunu.