Dmomy Allah yardımcınız olsun, ben şunu merak ediyorum.. tercihinizi sorgulamak için değil, tamamen meraktan çünkü geçim hepimizin sıkıntısı..
tek asgari ile geçiniyorsunuz anladığım kadarıyla, tek asgari ile çocuğu bırakın 8bini 5bin aylık kreşe verebiliyor musunuz gerçekten ? Geriye kalanla nasıl geçiniyorsunuz ?