Dmomy ikiprensannesi53_ Hiç kelimesi yoktu , herşeyi anlıyo işaret parmağıyla gösteriyordu istediğini , zeka oyunları vbs gibi şeylerde başarılıydı tek dili yoktu konuşmuyordu hiç, onu da atlattık çok şükür
asrinhatasi Dmomy bildiğim kadarıyla sene başında hangi ücrete anlaşıldıysa sene sonuna kadar o fiyat olmalı. Eğer elinizde sözleşme varsa şikayet edin.
Alerjikrinit asrinhatasi bence de ya da en azından yılbaşını anlarız da hiç dönem ortasında zam yapan kreş duymadım
asrinhatasi Alerjikrinit benim bebeğim küçük daha kreş yaşı gelmedi ama yeğenim iki senedir gidiyor. Eylülde ne anlaşılıyorsa hazirana kadar aynı devam ediyor. Eylüle fiyat güncelleniyor.öesela 2022 eylülden 2023 hazirana kadar 4bin verdiler. Eylülde kayıt yenilediler 2024 hazirana kadar 8 bin vereceklermiş. Kayıt yenilemede fiyat farkı fazla olabilir ama sene içinde fiyat değişimi saçma.
Glcntna Dmomy bizimki dönemlik eylülden hazirana kadar yarım gün 55 tam gün 75 bin. Yarım 5500 tam 7500 e denk geldi aylık 8 binde kırtasiye masrafı . Ocakta zam olmıcak sadece yemek için bir kere 1500 tl para ödencek dendi
Dmomy Glcntna 130 bin yıllık kreş 10000 de servis yıllık , paraya bak ya insanları sömürüyorlar resmen.
Eailesi4 Dmomy üstüne düşün siz arayın bazen araya birilerini koymak gerekiyor malesef varsa deneyin Allah yardımcınız olsun
Glcntna Dmomy sömürüyorlar tabi artık tek kişi çalışsa geçinemiyorsun . İki kişi çalışsa bakacak kimse yoksa mecbur kreş . Bunuda biliyorlar . Bide biz sokaklarda büyüdük şimdi dışarı çıkaramıyoruz. Çocuk görmeyince a sosyalleşiyor çocuklar . Doktorlarda kreşi öneriyor. Son zamanlarda ya otizim ya dikkat dağınıklığı vs o kadar çogaldiki . Mecbur kalıyorsun.
eceliko Dmomy bağımsız anaokullarında 3 yaş grubu bulup verebilirsiniz isterseniz. ama yarım gün olur muhtemelen
Dmomy eceliko O nasıl oluyo pek bir bilgim yok kızım daha yeni yeni konuşuyo anaokulu zor olmaz mı onun için?
Dhi 11000 ödüyorum ,iki taksit olacak şekilde 10000 kırtasiye masrafı var ,1500 servis ücreti hr ay mutlaka okul için ve dışı etkinlikler oluyor ücretli
Dmomy Naciyeylmz kesinlikle yararı oldu onu inkar edemem , hiç konuşmayan çocuk konuşmaya başladı sosyaleşti
btldkgl Dmomy evet gerçekten öyleler ben devlet memuru değilim birde sözleşmeli elemanım maaşımın üçte biri okula gidiyorm maddi olarak ayrı yoruyor bir de çocuğun hastalıkları ayrı yıpratıyor bu ay bşr kere zatürre bir kere orta kulak iltihabı oldu 2500 tl de doktor masrafı eklendi toplanasanız 5 gün gitmiştir okula ama o 3400ü yine de alıyorlar
Dmomy btldkgl Aynı durum bizde de var kızım notmalde de sık sık hasta olurözel hastanelerin çiğrı çıkmış bizde özel sigorta yaptırdık yıllık 8000 bin o biraz iyi oldu
Mommybabyy Dmomy şimdi anladım kreşe asgari ücret kadar para veriyoruz demek istemişsin. Çok zor zamanlardayız. Allah yardımcımız olsun
eceliko Dmomy hayır şimdi bir ilkokul ortaokula bağlı anasınıfları sadece 4-5 yaşları alır. ama bağımsız anaokulları devlete bağlıdır ve 3-4-5 yaş alır
Dmomy Eailesi4 Aynen arada birisi olması gerek te hiç çevremizde öyle eli koöu uzun insan yok malesef😞