Dmomy canım benim oğlum 2,5 yaşında , çalıştığım kurum ile anlaşmalı olduğu için 4000 tl aylık ödüyorum . 4000 tl de dönemlik kırtasiye masrafı küçük gruplardan 4000 bin büyüklerden 5000 alınıyor. Servisimiz ücretsiz , çalıştığım kurumun servisi götürüp getiriyor çocuklarımızı . Bu yıl içinde 2 kere zam yapıldı . Asgari ücretle çalışıyoruz bu bile fazla geliyor bize Allah yardımcımız olsun ..