Aliarel 1sirinannesi Ya ben etrafa bakıyorum ama neye baktığımı bilmiyorum kafam çok karışık çok yorgun bitkin
Aliarel 2133ayse2133 Belki de bu dönemde kendini ifade edemedikleri için böyle agresif oluyorlar Hani bir şey istiyorlar Biz de yapmayınca ifade edemiyorlar ondan dolayı sinirleniyor olabilirler
2133ayse2133 Aliarel aynen öyle iki gün önce oyun oynayalım dedik bir saat boyunca ne demek istediğini anlatamadi ne işaretlerle ne kelimelerle sonra yüksek sesle ağlamaya başladı içim gibi ona güzel yavrum çok üzülüyorm ona
Aliarel 2133ayse2133 4 Ocak’ta 2 yaşına girecek konuşmasında bir problem yok cümle kurmaya başladı ama hiç durmuyor uykusu hiç yok Sürekli oynamak istiyor Sürekli bacaklarıma yapışmış yemek yapmama izin vermiyor lavaboya gitmeme izin vermiyor
2133ayse2133 Aliarel bizdedr öyleydi tuvalet eğitimini tamamladık o yüzden ne zaman gitsem götürüyorum kendimle eskisi gibi fazla yapismoyor bana sadece konuşma geriligi var gece uykularını söylememe gerek bile yok en erken gece 1 buçuk ta yatar ve hala uyanmamis beyfendi
2133ayse2133 merve171214 çok hırçın bir çocuk zaten bir kelimeyi bir kere soyliyim söylemesin tekrarlasam sinirleniyor bazende soyledigim gibi tekrarliyor
erkencikus_ Aliarel hava guzelken bol bol dışarı çıkın enerji atıyorlar evi ozleyip daha sessiz kalıyorlar 😂
Aliarel erkencikus_ onu da yapıyorum dikkatimi çeken çok gezdirdiğim günler yine uyumuyor ama böyle az gezdirdiğim zaman çabuk uyuyor
merve171214 Aliarel Çok şükür şimdiye kadar hiç uyku sorunu yaşamadık diş ve hastalık dışında ben birde uykuya aşığım çok seviyorum uykumu alamazsam migrenim tutuyor çok şükür oğlumda uykuya aşık kızım daha 27 günlük inşallah o da abisi olur 🤲🏻
Aliarel merve171214 Maşallah ya çok güzelmiş sizi yormaması ne kadar güzel Bizimkisi de var ya uykuyu sevmez oynasan Bir ay boyunca oynar yani hiç uyumaz
merve171214 2133ayse2133 bizde o kadar çok kitap var ki kitaplık almıyor hepsini de okuduk kitaplıkta okunmayan tek bir kitap yok isim isim çok uzun ama ben instagrama reels yapmıştım kitapları onun linkini atayım size ama iş bankası kitaplarını çok seviyoruz birde sincap yayınlarını
merve171214 2133ayse2133 sincap yayınları, iş bankası yayınları, büyük sorular kitabım, cırtlı kitaplar, fenerli kitaplar, üç boyutlu kitaplar çoğunlukla ama iş bankası yayınlarının nerdeyse hepsi var
Elfelf475 Aliarel benim oğlum 26 aylık oldu ve biz sendromu pek ağır yaşamıyoruz. Saatlerce sebepsizce ağlama hiç olmadı. Bir iki kere duygusal bir hafta yaşadık bitti. Kalabalık büyütmeye çalışıyoruz ondan mı bilmiyorum ama benim oğlum öyle 4 8 ayken falan da atak yaşamadı. Bir diş zamanı 13 aylıkken çok zorlanmıştım o kadar. Ancak yeme ve uyku gerilemesi kesinlikle yaşadık. İştahlıydı emer uyurdu ama ek gıda bizde biraz daha hayal kırıklığı oldu. Sevdiği şeyi yiyor sadece yeni tatları denemez. Uyku da emzirme sonlanınca sarpa sardı. Ancak hepsi iki üç hafta sonra düzeliyor. O zamanlarda üstüne gidip inatlasmam sabırla kendi kendine geçmesini bekliyorum
Aliarel Elfelf475 Sizinkisi olması gerektiği gibi ilerliyor kalabalık ortamda büyüdüğünden olabilir bence de ben gurbetteyim çocuğumu kalabalık bir ortama sokamıyorum yalnızlıktan da bunalıyor olabilir
1sirinannesi Aliarel Sizinki de mi karanlıktan korkuyor, gece uykusuna ışık açık şekilde uyuyor, kapatınca ağlıyor.
Aliarel 1sirinannesi Aa olabilir bu aslında aklımdan geçmişti Çünkü Gündüz kesiksiz uyuyor ama gece ikide bir uyanıyor Açıkçası ben de karanlıktan korktuğunu düşünüyorum çünkü kapıyı kapatınca ani panik atak gibi bir şey oluyor