H-A-B-K Aliarel 3 yaşa az kaldı sendrom devam ediyor :) ben yapıcam, yapmıycam, istemiyorum gitmiycem, gelmiycem diye diye büyüyorlar ❤️
Aliarel 1sirinannesi Aa olabilir bu aslında aklımdan geçmişti Çünkü Gündüz kesiksiz uyuyor ama gece ikide bir uyanıyor Açıkçası ben de karanlıktan korktuğunu düşünüyorum çünkü kapıyı kapatınca ani panik atak gibi bir şey oluyor
Aliarel Elfelf475 Sizinkisi olması gerektiği gibi ilerliyor kalabalık ortamda büyüdüğünden olabilir bence de ben gurbetteyim çocuğumu kalabalık bir ortama sokamıyorum yalnızlıktan da bunalıyor olabilir
Aliarel erkencikus_ onu da yapıyorum dikkatimi çeken çok gezdirdiğim günler yine uyumuyor ama böyle az gezdirdiğim zaman çabuk uyuyor
Aliarel merve171214 Maşallah ya çok güzelmiş sizi yormaması ne kadar güzel Bizimkisi de var ya uykuyu sevmez oynasan Bir ay boyunca oynar yani hiç uyumaz