merve171214 2133ayse2133 bence zamanla o da olacaktır üzülmeyin akışına bırakın üstüne düştükçe de gerileme yapıyor
2133ayse2133 merve171214 çok hırçın bir çocuk zaten bir kelimeyi bir kere soyliyim söylemesin tekrarlasam sinirleniyor bazende soyledigim gibi tekrarliyor
BenDiyeBiri_ Aliarel uyuma yok yemek yemek yok iki dakika kıçının üstünde durmak yok göz yaşları hemen hazır 😔😔 ne kadar iyi olabilir bende bilmiyorum
Susikoo Aliarel 9 gün sonra tam 24 aylık olucaz. 20.aydan beri sendromluyuz 😂 iyi sıhhatteler bir geliyorlar bir gidiyolar bazen tükendiğimi hissediyorum 🥲 genel anlamda sürekli yerlerde ağlama krizlerindeyiz
erkencikus_ Aliarel hava guzelken bol bol dışarı çıkın enerji atıyorlar evi ozleyip daha sessiz kalıyorlar 😂
merve171214 Aliarel Çok şükür şimdiye kadar hiç uyku sorunu yaşamadık diş ve hastalık dışında ben birde uykuya aşığım çok seviyorum uykumu alamazsam migrenim tutuyor çok şükür oğlumda uykuya aşık kızım daha 27 günlük inşallah o da abisi olur 🤲🏻
Aliarel 2133ayse2133 4 ocak doğum günü 2 oluyor. Ben de yalnızım. Konuşur üzülmeyin. Her çocuk farklı, özel.
Aliarel Glrmila aynı dönem çocukları. Benimkinin de bir hafta sonra doğum günü. Ben Ben değilim. gözlerim ortalığa boş bakıyorum o kadar ki cikmazdayim
1sirinannesi Aliarel Yıkılmadım ayaktayım 😅 ama pek hayatta da sayılmam 🥲 gece uyanıyor ışığı açıyor, 1 2 saat oyalanıyor geri uyuyor, ve sus kızım desem bile ağlıyor, bağırarak bile söylemiyorum, çok alıngan bir çocuk kimse bir şeye karışmasını istemiyor.
Aliarel 1sirinannesi Aynen benimki de gece bir de kalkıyor Sabah 5.00′te uyuyor uyku düzeni altüst yemek yeme yine değişti
Aliarel 1sirinannesi Ya ben etrafa bakıyorum ama neye baktığımı bilmiyorum kafam çok karışık çok yorgun bitkin
Aliarel 2133ayse2133 4 Ocak’ta 2 yaşına girecek konuşmasında bir problem yok cümle kurmaya başladı ama hiç durmuyor uykusu hiç yok Sürekli oynamak istiyor Sürekli bacaklarıma yapışmış yemek yapmama izin vermiyor lavaboya gitmeme izin vermiyor
1sirinannesi Aliarel Sizinki de mi karanlıktan korkuyor, gece uykusuna ışık açık şekilde uyuyor, kapatınca ağlıyor.