Ozlem2904 Wanderlust oglumdan seneb ben dikkat ediyorum hep ondan kalanları yiyorum mecbur. Şuan egzersiz ve saat aralıklarında dikkat ediyorum ben ama hızlı sonuç için yediğine dikkat etmek gerekiyor tabi
dikkatbebekvar twobabymom_ bence zorlayan tek sey aksam cay içmek. Yani ben zaten bebegim ilk uyukuya 11 12 gibi uyudugu için kahvaltımı o saatte yapıyorum 5 gibi uyuyo yemegimi yiyorum buraya kadar sorun yok da canım cay istiyo tabi bos cay da değil 😂 onun dısında bozacagım bişey olmuyo
1Eczacanne dikkatbebekvar egee_momm cennetkokulununannesi bernnaa Ozlem2904 ozlemtuncay46 Wanderlust twobabymom_ Elflnykt bernnaa ` Hanımlar bir sayfa açtım iki gün önce takip edin birlikte zayıflayalım. Ben size gerekli vitaminleri vs de söyleyeceğim inst 1liktezayifliyoruz
dikkatbebekvar ozlemtuncay46 benim de aklımdan cıkmıyor. Göbegimi, kilomu gördükce pantonlara giremedikce vs vs
ozlemtuncay46 dikkatbebekvar geçen bi pantolon sipariş ettim geldi kocaman duruyor dedim bu bana olmaz büyük diye gerçektende olmadı ama kilomdan bscağımda kaldı 😂 çok üzüldüm ama kendimi de durduramıyrmm yiyorum sürekli
Elflnykt Ben de bir ay önce başladım 12.30 gibi kahvaltı akşam en geç 19.00 kapanış, ekmek pilav makarna paketli gıda tüketmiyorum 65 le başladım 5 kilo gitti bi 5 kilo daha var vermem gereken
bernnaa dikkatbebekvar bu dönemde beslenme alışkanlığı kazanıyoruz aslında onu sürdürsek kilo alınmıyor da hamilelikten iyiydim yaşam tarzı haline gelmişti şimdi tekrardan o şekil beslensem süper olacak. Grup falan mı kursak acaba birbirimize destek olmak için egzersizde yapıyorum ben
bernnaa dikkatbebekvar bende katılmıştım baya aktifti motivasyon oluyordu yediklerimizi falanda söyleyip menü seçme kaloriye göre beslenme falan iyi oluyordu
gulsumyeter2415 dikkatbebekvar motive istiyorum rahatsızlık geçirdim bıraktım şimdi motive falan gitti başlamak istiyorum ama yapamadım 74 kilodan 67 kiloya kadar düştün
dikkatbebekvar gulsumyeter2415 devam edin bu kadar eksiyi görmüşken. Cünkü ben de 4 kilo verip bıraktım ve geri aldım bu sefer bastan baslamak zorunda kaldım halbuki bir ay daha dayanıp 4 5 kilo daha verseydim istedigim kilodaydım.
Ozlem2904 gulsumyeter2415 14/10 başlangıç:) 14 saat oruç 10saat yeme penceresi. 16/8 biraz daha ileri seviye ama ben 15.saati çok zor ediyorum o yüzden önce vücudumu alistirma ile başladim
dikkatbebekvar ozlemtuncay46 ben de öyleydim istah bi acıldı mı dur diyemiyosun. Ama diyete girdimmi eger 3 4 gün dayanabiliyosam gerisi geliyor. Aclıga alısıyorsun, hatta aclık hissetmek mutlı ediyo su an beni cünkü zayıflıcagımı düşünüyorum