Benimde 40+3 de kontrolüm vardı annemin zoruyla 40+2 de hastaneye gittik ne sancı ne açılma vardı 3 günde bir kontrole gidiyodum annem geldi eve gelmeden direkt hastaneye geçmiş eşimle beni çağırdı annelik iç güdüsü herhalde neyse gittik doktor baktı daha söylemeden kordonu gördük boynunda ve sezaryene aldılar. Bende normal doğumu çok istedim ama nasip olmadı. Sizin ve bebeğiniz için en hayırlısı ne şekilde ise öyle olsun