Selam kızlar naptıysam gelmek bilmedi oğlum ne bir sancı ne bir açılma hiç birşey yok böyle devam ederse Çarşamba suni ile yatış yapacaklar kendi sancılarım ile karşılamak istiyorum napıcağımk bilmiyorum 🥺 şuan kilosu 3900 göründü umarım hiç birşey ters gitmez ve sezeryan vs olmaz . Tavsiyeleriniz var mı