Yorumları okudukça şoka girdim. Sezeryan bi doğum biçimi değildir arkadaşlar. Sezeryan normal doğum “gerçekleşemezse” yapılması gereken müdahaledir. Ben sezeryan oldum bi haftada iyileştim yok ertesi gün temizlik yapıyodum bilmem ne yazmışsınız yahu tek sorun iyileşmek mi sizce? Her bebek vajinal yoldan doğmayı hak eder. Çünkü o şekilde doğarak bağışıklık kazanacak. Ayrıca çoğu sezeryan (isteğe bağlı olanlardan bahsediyorum) sancılar gelmeden yapılıyor bebekler doğmaya hazır değilken pat diye dünyaya düşüveriyor. Ayrıca karın 7 kat kesiliyor bir haftada iyileştim diyenler ömrü boyunca her soğuk aldığında o ameliyat yerlerinin sızladığından hiç bahsetmemiş.
eğer bebeğinizin ve sizin hayati riski yoksa son ana kadar normal doğumda ısrarcı olmalısınız. Allah sizi bunu yapabilecek güçte yarattı. Bu konuda doktor seçimi de önemli tabi bazı doktorlar bayılıyo sezeryan yapmaya..