35lavanta
Dünden beri boğazımdan lokma geçmiyor.
Ağlamaktan gözlerim şişti resmen.
Gidenin gittiği yeri görsek hepimiz gitmek isteriz ama birde ardında kalana sorun nasıl kalmış. Üç kuruş maaş bağladılar diye zengin mi sanılmadık, babası yok diye insanların acıdığına mı şahit olmadık, çocuğuz diye anlamadılar sandılar sarıldılar kendi babamızın şehit cenazesinde baban gelecek dediler o yalana mı inanmadık, o kara haberin gelişine mi şahit olmadık. Giden gidiyorda kalanın devam edebilmesi o kadar zor ki. Hep eksik. Hep yarım. Hep acılı. İçinde sürekli diri kalan bir öfke ve nefret var o kalanların. Hiçte geçmeyecek özlemleri.
Kalanlarına sabır diliyorum, ruhları şad olsun.